lørdag den 3. januar 2009

Velkommen

Efter Berendt er blevet inspireret af en engelsk blog, er jeg blevet inspireret af ham, til at lave min egen Football Manager blog. Jeg har valgt at kalde den for FM-Biblioteket, da det vil blive ligesom et bibliotek, man kan finde lige hvad der passer en, men sådan bliver det naturligvis først efter noget tid.

Jeg vil ikke kunne skrive på højtryk hele tiden, da jeg jo skal passe mit job på ManagersLounge, og har en omgangskreds plus nogle hobbyer som skal vedligeholdes. Der vil dog engang i mellem komme en ny 'bog', hvor I vil kunne læse omkring noget nyt i Football Manager-verden. Mine updates vil ikke blive flere sider store fortællinger, men korte og præcise, som helt sikkert vil blive nemmere at finde rundt i, end en helt roman.

Jeg håber meget at folk vil følge med her, da jer udelukkende gør det for, at glæde jer læsere til at i kan få et bedre Football Manager spil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar